4 травня у Сумському Палаці дітей та юнацтва відбулася нарада з питань проходження курсів підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання. Нарада пройшла на платформі ZOOM. Були розглянуті питання реєстрації та особливості навчання, які запровадив під час карантину Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Педагоги визначилися з терміном проходження курсів і тематикою статей.
Вихованці ЦІП "Ладушки" отримали від свого музичного керівника Нечипоренко Н. М. чергові завдання, Згідно з весняно тематикою занять, дітям було запропоновано разом з батьками пограти в музично-ритмічну гру "Дятел", метою якої було сприяння розвитку відчуття ритму. За допомогою дорослих діти утворювали ритмічні малюнки віршованих фраз, надісланих педагогом через групи в Viber.
Весну малята зустріли веселим оркестром із саморобних музичних інструментів, які педагог запропонував дітям разом дорослими виготовити з підручного матеріалу за допомогою відео майстер-класів.
Традиційним стало повторення улюблених пісень, вивчених на заняттях.
Педагоги ЦІП"Ладушки" продовжують спілкування зі своїми вихованцями, дітьми 3- 4-го років життя, через взаємодію з батьками, забезпечуючи ранній розвиток дитини через групи швидко реагування у Вайбері.
Наші "Ладушки" :
- експериментують з водою, мозаїкою, крупами;
- вивчають пальчикові ігри;
- виготовляють тематичні сенсорні коробки, за допомогою яких засвоюють сенсорні еталони, розвивають дрібну моторику, увагу, уяву;
- малюють квітучу весну, застосовуючи нетрадиційні техніки малювання.
Ось що у нас вийшло:
Карантин все ще продовжується, але ні на мить не припиняється дистанційна робота з маленькими вихованцями та їх батьками в центрі ігрової підтримки «Ладушки». Педагог Ромашко Наталія Миколаївна активно намагається урізноманітнити домашнє перебування гуртківців цікавими та корисними завданнями. В групах Viber вихованці отримують приклади фізкультхвилинок, чистомовки, вправи для тренування графомоторних функцій і, звичайно ж, посилання на виготовлення тематичних поробок, які малюки завжди виконують із великим задоволенням. Дуже радує те, що батьки не просто виконують запропоновані педагогом завдання, але й діляться власними ідеями та пропозиціями. Таким чином, забезпечується повноцінне двостороннє спілкування між педагогом та вихованцями і їх батьками.