КЗ Сумський Палац дітей та юнацтва
Вівторок, 17.10.2017, 22:35
ПДЮ на Facebook
Авторизація
Наш Палац
Відділи Палацу
Служби Палацу
СКАРБНИЧКА
Документи
Проекти Палацу
АРХІВ
Партнери

Головна » 2014 » Липень » 23 » Мистецтво ефективних комунікацій та спілкування із засобами масової інформації
11:54
Мистецтво ефективних комунікацій та спілкування із засобами масової інформації

    22 липня у літературній вітальні СумДУ відбувся тренінг «Мистецтво ефективних комунікацій та спілкування із засобами масової інформації».

   Тренерами заходу були Олена Панченко (менеджер з комунікацій проекту бюджетного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї») та Ірина Скорбун (менеджер проектів цього фонду). Тренінг проводили у межах програми «Здоров’я жінок України», а спонсорує його USAID (американський фонд) та фонд громадської організації «Інтелект Сумщини». Участь у тренінгу взяли  15 осіб, у числі керівник Медіа Центру Сумського Палацу дітей та юнацтва Марина Осюхіна.

    Захід мав дві взаємопов’язані частини: теоретичну та практичну. Але об’єднувала їх тематика – спілкування зі ЗМІ.

   У першій частині йшлося про способи передачі інформації, як вона може бути викривлена журналістом та як цьому запобігти; виявили причини  спілкування з пресою та його засоби; розглянули види інтерв’ю та їх особливості.

    Друга частина мала на меті запис декількох імпровізованих інтерв’ю з учасниками заходу та подальшим «розбором польотів». У ході цього реципієнти отримали  практичні поради спілкування з медіа на щодень. Серед таких: основні правила проведення попереднього інтерв’ю; «білль про права» того, хто дає інтерв’ю; підготовка «захисту»; розробка «плану наступу»; як викласти основні думки; як обґрунтувати твердження.

    «Пам’ятайте: ви дали стільки інтерв’ю, на скільки запитань відповіли. Із загальної кількості часу – 10% говорите про проблему, решту – про її вирішення. Будьте обережні, у вас є 30 секунд, протягом яких глядач вас ідентифікує. А сприймати того, хто говорить, будуть не тільки за словами. Вербальність складає лише 7% від загального масиву комунікації. Далі йдуть паравербальні компоненти (голос, тембр,темп) – 56% і невербальні (міміка, жести) – 37%. Тим не менш, навіть до цих 30 секунд варто готуватися. Раджу заздалегідь оговорити із журналістом мову інтерв’ю та місце його проведення. Імпровізація – це добре, але, як говорив Марк Твен: «Найкраща імпровізація – це та, яку ви готували три дні», – говорить тренер Олена Панченко.

    Тренери побажали учасникам тренінгу освоїти мистецтво ефективного спілкування із засобами масової інформації та пообіцяли запросити на наступний захід.

 

Анна Рубцова 

Матеріал підготовлено у межах проекту 

«Третій сектор + Четверта влада»

                                                                                                         Деталі: https://vk.com/3plus4

Переглядів: 231 | Додав: JeMчужинкА | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Календар
«  Липень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Останні новини
[17.10.2017]
Європейський День боротьби з торгівлею людьми (0)
[17.10.2017]
Перша газета до 14 жовтня (0)
[13.10.2017]
З 14 жовтня! (0)
[13.10.2017]
"Родинограй" запрошує! (0)
[13.10.2017]
Обласний форум позашкільників (0)
[13.10.2017]
10 перемог до Дня художника! (+фото) (0)
Відвідувачі
Статистика

Всього в мережі: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сумське ТЗТ на ФБ
Код банеру

Якщо бажаєте розташувати наш банер на своєму сайті, просто скопіюйте код із віконця!