Впровадження інклюзії у практику роботи закладів освіти - один із ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Одним із головних компонентів успішного впровадження інклюзії є професійна та особистісна готовність педагогів, здатних задовольнити потреби усіх вихованців у інклюзивному освітньому середовищі. З метою задоволення інформаційних потреб педагогів Палацу методичною бібліотекою підготовлений рекомендаційний список літератури "Навчання дітей з особливими освітніми потребами". Так педагогів може зацікавити стаття Ю.В. Рібцун "Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами", де йдеться про методи роботи з такими дітьми а також наведені зразки універсальних завдань, які можна використовувати у роботі з молодшими школярами з особливими освітніми потребами різних категорій (Педагогічна майстерня.- 2018.- № 9.). У посібнику "Діти з особливостями розвитку в звичайній школі", автором якого є Л.В. Туріщева, представлені рекомендації щодо діагоностування, психологічної підтримки, корекційної роботи з дітьми, які мають певні особливості й проблеми розвитку. Налагодити контакт з дитинию, що має розлади аутичного спектру допоможуть матеріали "У групі дитина з аутичним розладом. 5 порад музичному керівнику", представлені в журналах "Музичний керівник"за 2018 р. №2 та № 3. |