Через стислі терміни виборчої кампанії, агітація в регіоні була мінімальна та у порівнянні з минулими виборами, нагадувала звичайні виступи політиків. Про це під час експертного обговорення в медіа-холі «RegioNews-Суми» зазначила практичний психолог Сумського Палацу для дітей і юнацтва Альона Осюхіна.
«Цьогорічна агітація на Сумщині суттєво відрізняється від минулих років. Переконана, що ці вибори залишаться у свідомості сумчан через умови в яких проходило волевиявлення людей», - підкреслила психолог.
Цьогорічні вибори відбулися в більшій мірі завдяки раціональному вибору українського народу та свідомому прояву ідентичності «Я – громадянин України».
За її словами, в основному на цих виборах на свідомість людей політики намагалися вплинути через лозунги та персоналії - зображенням на біл-бордах та агітаційній продукції облич кандидатів. Що надавало більшої ясності, прозорості та особистої відповідальності.
Щодо технологій, пов’язаних з кольоровою гамою, які використовували політики, то за словами Альони Осюхіної, це був традиційний кольоровий спектр. Та чи інша гама була упізнаваною та асоціювалася з попереднім досвідом виборця. Так, коли у передвиборчій агітації використовувався білий колір, політики хотіли асоціюватися у свідомості українців і, зокрема, жителів Сумської області з чистотою та гармонією; сірій колір - з нейтралітетом, переходу одного від іншого; червоний - з натхненням, активністю; жовтий - з інтелектом, силою, свободою, також синій - з розумом, порядком, дисциплінованістю, дружелюбністю, але під час цьогорічної компанії синій, блакитний, жовтий кольори в більшій мірі асоціювалися з державним прапором.
Кожен колір викликає певні емоції, однак перенасиченість може призвести до негативного ефекту, у тому числі до агресії, пасивності та ірраціональності.
За метеріалами «RegioNews-Суми» |