Відеоролик з такою назвою приніс медіа-центру Сумського Палацу для дітей та юнацтва перемогу у Міжнародному фестивалі соціальної реклами. Підсумки вже четвертого за ліком Міжнародного молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд» днями підвели у Одесі.
Автори більше 300 робіт боролися за перемогу в кількох номінаціях, серед яких: друкована продукція, відеоролик, аудіоролик, зовнішня реклама, соціальна реклама ручної роботи та соціальний PR-проект.
Учасники фестивалю були представлені у двох вікових групах – школярі та молодь до 30 років.
У номінації «Відео» вікової категорії «школярі» ІІ місце завоював ролик старшої групи Медіа-центру Сумського Палацу дітей та юнацтва «Єдині… Саме тому, що різні».
У ньому молодь доводить, що різноманітність робить нас унікальними, дозволяє вчитися один у одного, знаходити спільне через відмінне, а головне – єднає нас, додає сили та міцності. Не випадково, девізом Європейського Союзу, який нині об’єднує 28 країн нашого континенту, і є твердження «Єдність у різноманітті».
Творча група юних журналістів отримала диплом переможця та пам’ятну статуетку у вигляді кристалу. Він своїм сяйвом спонукає освітлювати дорогу до нових творчих звершень, обіцяють сумчани.
Переглянути роботи переможців можна на сайті фестивалю.
Джерело: http://www.meria.sumy.ua/index.php?newsid=41242 |