КЗ Сумський Палац дітей та юнацтва
Четвер, 17.08.2017, 09:49
ПДЮ на Facebook
Авторизація
Наш Палац
Відділи Палацу
Служби Палацу
СКАРБНИЧКА
Документи
Проекти Палацу
АРХІВ
Партнери

   Інформаційно-методична служба ПДЮ

   На сучасному етапі реформування освіти підвищуються вимоги до професійних якостей педагога, керівника гуртка. Сучасному педагогу необхідно мати високі професійні знання, постійно вдосконалювати їх, підвищувати результативність та якість своєї роботи. Методична робота – важливий компонент освіти педагога. Це засіб формування творчої особистості педагога, підтримка професіональної форми його діяльності. У зв’язку із зазначеним, особливого місця набуває роль методичної служби, діяльність якої спрямована на удосконалення навчально-виховного процесу, використання нових форм і методів діяльності, підвищення майстерності педагогів. Надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам, вдосконалення та підвищення професійної майстерності, активізація творчого потенціалу кожного педагога – основна мета роботи методичної служби у Палаці дітей та юнацтва.

   Вивчивши особливості організації методичної роботи в позашкільних закладах, можна відзначити, що педагог займає ключову позицію в освітньому процесі. Від його кваліфікації, особистісних якостей і професіоналізму залежить вирішення багатьох освітніх проблем. Нерідко через недооцінку цього чинника гальмується процес розвитку установи. Тому, першочерговим завданням методичної служби є створення таких умов, у яких педагоги могли б реалізувати свій творчий потенціал. Методична служба потребує чітко вибудуваної системі діяльності, що забезпечує планування, прогнозування, організацію, виконання, контроль, регулювання та аналіз.

   На виконання законів Україну «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до наказу № 62/1 від 24.06.2014 р. у Сумському Палаці дітей та юнацтва була спланована методична робота на 2014-2015 н.р. Слід зазначити, що планово-прогностична функція є однією з основ у діяльності методичної служби. Вона спрямована на вибір як ідеальних, так і реальних цілей та розроблення програм їх досягнення. Важливими умовами планування є чітке визначення цілей і завдань; врахування рівня і стану методичної служби; вибір шляхів і засобів діяльності.

   Організація діяльності методичної служби повинна мати гнучкий характер, враховуючи конкретну ситуацію в установі, забезпечуючи можливість кожному педагогові підвищити свій професійний рівень. Планування методичної роботи – складова загальної системи управління діяльністю навчального закладу, яка передбачає вміння думати з випередженням.

   Планування методичної роботи потребує аналітичного мислення. Критеріями гарного плану є відповідність потребам закладу та середовища; реальність та досяжність виконання, наявність технічних, фінансових, управлінських ресурсів; мати чіткі кінцеві результати. З огляду на вищесказане при плануванні методичної роботи Палацу дітей та юнацтва на 2014-2015 н.р. були враховані всі вищезгадані критерії.

   У новому навчальному році змінено функціонал всіх методистів (Додаток 1). Крім нових напрямів роботи методистів, змінився й графік їх роботи. Протягом місяця кожну неділю працює методист згідно графіку:

1-шу     неділю працює Левенець Н.П.

2-гу     неділю Козлова Л.М.

3-тю      неділю Чаус І.В.

4-ту     неділю Сєваті О.Л.

   Ті педагоги, які, з певних причин не встигають отримати консультацію чи методичну допомогу протягом робочого тижня, можуть звернутися до конкретного методиста у неділю й отримати відповідну консультацію та допомогу.

   Змінено склад методичної ради. З цього року присутніми на методичній раді є не тільки методисти та керівник гуртка-методист, а й завідуючі відділами.

   Робота методичної служби спланована спільно з відділами Палацу. Зокрема, сплановані творчі лабораторії у відділах, які проходять через річний план роботи і відділу, і методичної служби. Сплановані психологічні, методико-педагогічні семінари, які теж проходять через річні плани роботи відділів.

   Продовжено роботу з молодими педагогами. У цьому році акцент буде зроблено в роботі з молодими педагогами та новоприбулими педагогами, розроблено проект по роботі з молодими.

   З метою ознайомлення зі станом методичної роботи у відділі та надання методичної допомоги методична служба повертається до такої форми роботи як методичні декади у відділах. У рамках цих декад планується відвідування занять, майстер-класів, масових заходів, проведення круглих столів, консультацій, семінарів (за запитом) тощо.

   З метою підвищення якості організації роботи методичної служби розроблені анкети вивчення та аналізу попиту, потреб та запитів кожного педагога. У кінці кожного навчального року методична служба буде отримувати зворотній зв'язок щодо результатів роботи методичної служби.

   Додаток 1

Розподіл обов’язків  методистів Інформаційно-методичної служби Сумського Палацу дітей та юнацтва на
2014-2015 навчальний рік



Загальне:
Психолого-педагогічні семінари
Творчі лабораторії у відділах
Творча група методистів
Міські семінари

 

 

 

Ніколаєнко Лариса Іванівна

- Організація методичної, психолого-педагогічної роботи, робота методичної бібліотеки

- Аналіз результатів методичної та психолого-педагогічної роботи

- Звітність, статистика результативності

- Організація роботи методичної ради

 

 

 

 

 


Чаус Ірина Володимирівна

- Організація роботи над проблемною темою

- Узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду

- Підготовка та оформлення конкурсних матеріалів

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Старовойтова Наталя Семенівна

- Атестація педагогічних працівників

- Підвищення кваліфікації

- Самоосвітня діяльність педагогів

- Педагогічна студія методистів

- Робота творчої групи

 

 

 

 

 

 

Левенець Наталя Павлівна

- Організація роботи молодих педагогів: школа молодого педагога, наставництво, робота з новоприбулими

- Дослідно-експериментальна робота

- Координація діяльності ради старшокласників (1 р. на місяць)

- Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (спільно з психологом)

- Психолого-педагогічні семінари

- Міські семінари педагогів позашкільних закладів

- Творчі лабораторії

- Методичні рекомендації

- Поповнення банку інновацій

- Організація роботи методичного кабінету

 

 

Козлова Людмила Миколаївна

- Програмно-методичне забезпечення

- Координація діяльності дитячих організацій та об'єднань молодшої та середньої ланки

- Рада гуртківців

 

 

 

 

 

 


 

Сєваті Олена Леонідівна

- Атестація художніх колективів (перспективне планування, допомога в підготовці та оформленні)

- Видавнича діяльність (афіші, буклети, брошури, оформлення конкурсних матеріалів, сувенірна продукція тощо)

 

 

 

 

 

Концепція розвитку інформаційно-методичної служби Сумського палацу дітей та юнацтва до 2018 року

   Мета створення інформаційно-методичного центру – підвищення майстерності педагогічного колективу. Існує з 2005 року. Працівники центру – освічені та кваліфіковані люди, які своїми знаннями вчать інших працівників учбових закладів.

   Провідною ідеєю розвитку освітньої системи Палацу є створення умов для становлення творчої, вільної, толерантної, соціально компетентної особистості, адаптивної та адекватною на індивідуальному, особистому, професійному та соціальному рівнях, здатної жити в гармонії з собою, світом та іншими людьми.

Основні цілі і задачі концепції:

  • оволодіння та впровадження в навчально-виховний процес сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду;
  • оновлення та вдосконалення постійно діючої системи безперервної освіти педагогів та вихованців;
  • удосконалення системи психологічного супроводу освітнього процесу;
  • розвиток міцних спадкоємних зв’язків між усіма ступенями освіти;
  • створення умов для самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • продовження роботи з диференціації освіти, створення особистої траєкторії розвитку вихованця;
  • формування, збереження та реалізація здоров’яформуючої та здоров’язбережувальної педагогіки шляхом:

                              - впровадження програм по формуванню здорового способу життя;

                              - запровадження здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання;

                              - актуалізації соціально-педагогічної роботи в Палаці;

  • оптимізація системи дидактичного та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу.
  • формування позивного іміджу Палацу дітей та юнацтва як провідного позашкільного закладу та підтримка його ролі у виховному просторі міста.

   Реалізація основних цілей і задач здійснюється внаслідок роботи у відповідних напрямках діяльності Палацу. Кожний напрямок діяльності має своє певне коло завдань.

 

Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Останні новини
[11.08.2017]
Абалаківське літо (+фото) (0)
[10.08.2017]
Чорноморські Ігри - 2017: Сімейне свято на березі Чорного моря (0)
[30.06.2017]
Педагоги ПДЮ у Глухові (0)
[30.06.2017]
Чемпіонат України зі скелелазіння серед школярів юнаків та дівчат (0)
[27.06.2017]
Новий сюжет про ЦІП "Ладушки" від UA:Суми (0)
[25.06.2017]
Підростаємо разом! Сюжет про ЦІП "Ладушки" від UA:СУМИ (0)
Відвідувачі
Статистика

Всього в мережі: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сумське ТЗТ на ФБ
Код банеру

Якщо бажаєте розташувати наш банер на своєму сайті, просто скопіюйте код із віконця!