КЗ Сумський Палац дітей та юнацтва
Вівторок, 01.12.2020, 23:51
ПДЮ на Facebook
Авторизація
Наш Палац
Відділи Палацу
Служби Палацу
СКАРБНИЧКА
Документи
Проекти Палацу
АРХІВ
Партнери

Категорії розділу
Поради психолога [14]
Поради від психологічної служби ПДЮ
Головна » Статті » Корисна інформація » Поради психолога

У категорії матеріалів: 14
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Започатковано Міжнародний день боротьби з насильством та булінгом

Звіт ЮНЕСКО за 2019 рік показує, що майже кожен третій учень (32%) зазнав знущань з боку своїх однолітків принаймні раз за останній місяць. Понад 36% учнів вступили в бійку з іншими учнями і майже 32,4% зазнали фізичних нападів за останній рік. Кожен 10 учень став жертвою кібер-залякування, явища, яке неодмінно посилюватиметься з постійним зростанням використання соціальних мереж.

Поради психолога | Переглядів: 5 | Додав: volschebnicza | Дата: 20.11.2020 | Коментарі (0)

Міжнародний день толерантності 

Поради психолога | Переглядів: 4 | Додав: volschebnicza | Дата: 16.11.2020 | Коментарі (0)

З метою забезпечення додержання конституційних прав та свобод дитини, гарантій з охорони дитинства, реалізації прав дітей на освіту, безпечне для життя і здоров’я освітнє середовище, збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління постановляю:

1. Схвалити Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі (додається).

2. Кабінету Міністрів України щорічно затверджувати план заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі, схваленої цим Указом.

3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ

25 травня 2020 року

Поради психолога | Переглядів: 51 | Додав: volschebnicza | Дата: 28.05.2020 | Коментарі (0)

Британська статистика говорить нам: половина вчителів іде з професії протягом перших п’яти років роботи. Причин багато: працювати із сучасними дітьми непросто, батьки часто вимогливі й нетерплячі, система освіти постійно реформується, а керівництво чекає блискучих результатів негайно.

Багато вчителів скаржаться, що не встигають відновити сили навіть під час відпустки.

Як діагностувати?

Поняття «синдром емоційного вигорання» увів американський психіатр Герберт Фрейденберг у 1974 році. Синдром проявляється дедалі більшим виснаженням внаслідок тривалого впливу стресів. Ми повинні розуміти, що це діагноз із певними симптомами і послідовністю процесів. Синдром емоційного вигорання може чатувати на всіх людей «супровідних» професій − вчителів, психологів, юристів, лікарів, управлінців, батьків − усіх, хто несе постійну відповідальність і ухвалює рішення, а також усіх, хто перебуває в постійній емоційній близькості з іншими людьми.

Поради психолога | Переглядів: 187 | Додав: volschebnicza | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Мій дім – моя фортеця. Так кажуть, коли вважають власну домівку найбезпечнішим місцем на планеті, місцем, де можна уникнути несправедливості та кривди. Але що робити, якщо власний дім є пасткою і загрозою для життя? У зв’язку з карантинними заходами в світі відслідковується тенденція до збільшення кількості розлучень і домашнього насильства.

МВС України запустило чат-бот щодо протидії домашньому насильству в умовах карантину. Чат-бот @police_helpbot діє в месенджері Telegram та акумулює всю необхідну інформацію про домашнє насильство.

Поради психолога | Переглядів: 65 | Додав: volschebnicza | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Діти самі вдома: основні застереження та

поради батькам під час карантину.

 Сам у квартирі – мрія багатьох школярів, вони завжди знайдуть, чим зайнятися, окрім виконання уроків і домашніх обов’язків. Тут і телевізор, і комп’ютер, і планшет тощо. 

Найголовніше, коли дитина залишається вдома сама, вона повинна чітко усвідомити: є речі, яких робити не можна за жодних обставин. Нікому не можна відчиняти дверей, навіть якщо це прийшла сусідка чи подруга мами.  Вхідні двері повинні відчиняти лише дорослі. Поясніть дитині, що у всіх близьких є ключі від квартири.

Не можна по телефону незнайомим людям розповідати, що вона (дитина) зараз сама вдома, а мама прийде тільки через годину. І взагалі не дозволяйте дитині вступати в тривалі бесіди зі сторонніми людьми. Скажіть дитині, щоб незнайомим людям вона відповідала приблизно так: “Мама зараз дуже зайнята і не може поговорити з вами. Зателефонуйте через годину”. У цьому випадку ви, по-перше, не змушуєте дитину брехати, адже мама справді зайнята. А по-друге, стороннім невтямки, що дитина вдома сама.

Поради психолога | Переглядів: 68 | Додав: volschebnicza | Дата: 03.04.2020 | Коментарі (0)

18 жовтня – оголошений Європейським днем боротьби з торгівлею людьми.

Людина - не товар!

Цінність людського життя - не предмет торгівлі!

 

17 листопада 2005 року була підписана Конвенція Ради Європи

 «Про боротьбу з торгівлею людьми». Пару років опісля Європейський Парламент одностайно прийняв звіт «Стратегії запобігання торгівлі жінками і дітьми, які є вразливими до сексуальної експлуатації». Прийняття цього звіту Членами Європейського Парламенту спонукає країни - члени ЄС вживати більше заходів для боротьби з торгівлею людьми і покращувати захист прав потерпілих осіб. Країни, що ратифікували Конвенцію Ради Європи

«Про боротьбу з торгівлею людьми» вдосконалюють систему надання допомоги потерпілим за коштами державних структур, процедури розгляду судових справ, координують діяльність силових відомств у сфері протидії торгівлі людьми з боку відповідних державних установ.

Отримати консультацію про наявну допомогу постраждалим від торгівлі людьми можна зателефонувавши за номерами української національної безкоштовної лінії з питань міграції та протидії торгівлі людьми:

0-800-505-501 (зі стаціонарних телефонів в Україні)

527 (з мобільних телефонів)

Поради психолога | Переглядів: 90 | Додав: volschebnicza | Дата: 13.02.2020 | Коментарі (0)

 «ТЕМПЕРАМЕНТ»

 

«У буденних радощах та прикрощах життя потрібно

бути сангвініком, в важливих подіях життя − меланхоліком,

щодо вражень, які глибоко зачіпають наші інтереси, − холериком

і, нарешті, у виконанні прийнятих рішень − флегматиком».

 (Вільгельм Вундт)

Темперамент (лат. Temperamentum належне співвідношення рис від tempero змішую в належному стані) характеристика індивіда з боку динамічних особливостей його психічної діяльності, тобто темпу, швидкості, ритму, інтенсивності, що складають цю діяльність психічних процесів і станів. Темперамент – це вроджена властивість особистості, генетичний набір. Темперамент відноситься до біологічно обумовлених підструктур особистості.

Творцем навчання про темпераменти вважається давньогрецький лікар Гіппократ (V в. до н.е.). Він стверджував, що люди розрізняються співвідношенням 4 основних «соків» життя, крові, флегми, жовтої жовчі і чорної жовчі, що входять у їх склад. Читати далі...

 

Поради психолога | Переглядів: 210 | Додав: volschebnicza | Дата: 12.02.2019 | Коментарі (0)

18 грудня Верховна Рада ухвалила закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» (реєстраційний номер 8584), яким визначено типові ознаки булінгу та передбачено штрафи за цькування.

Що таке булінг?

Булінг (builying, від англ.buily – хуліган, забіяка, грубіян, насильник) – це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої дитини, що супроводжується регулярним фізичнім і психологічним тиском, визначається як пригноблення, дискримінація, цькування.

Булінг – це соціальне явище, характерне переважно для організованих дитячих колективів, у першу чергу, школі.

Завантажити повну версію матеріалу

Поради психолога | Переглядів: 189 | Додав: volschebnicza | Дата: 30.01.2019 | Коментарі (0)

Гуманістична парадигма сучасної спеціальної освіти наголошує на праві кожної людини на отримання освітніх послуг.

Кожна дитина – особлива, це беззаперечно. Але все ж є діти, про яких говорять «особливі» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Саме цей принцип є основним в організації навчання дітей з особливими освітніми потребами.

У нашій країні інтеграція дітей із порушеннями психофі­зичного розвитку або, як їх дедалі частіше називають, дітей із особливими потребами, ще тільки розпочинається. У цей пе­рехідний період чисельність таких дітей в закладах освіти збільшується, випереджаючи створення умов для їхнього успішного навчання.

Оскільки педагог своїм ставленням моделює очікувану від учнів поведінку, важливо розпочати інформаційні заняття саме з педагогами навчального закладу.  Завантажити повну версію порад

Поради психолога | Переглядів: 161 | Додав: volschebnicza | Дата: 30.01.2019 | Коментарі (0)

1-10 11-14
Пошук
Останні новини
[01.12.2020]
1 грудня - Всесвітній день толерантності до хворих на СНІД та ВІЛ-інфікованих (0)
[27.11.2020]
Дитячий музичний театр "Дзвіночок" в челенджі "Здорово танцюю" (0)
[27.11.2020]
Акція "Дякуємо тобі, лікарю!" (0)
[20.11.2020]
Методична зустріч з педагогами (0)
[19.11.2020]
Прибули нагороди за конкурс у ЧЕХІЇ (ДМТ "Дзвіночок") (0)
[18.11.2020]
Вітаємо переможців, вихованців ДМТ "ДЗВІНОЧОК" (0)
Відвідувачі
Статистика

Всього в мережі: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0
Сумське ТЗТ на ФБ
Код банеру

Якщо бажаєте розташувати наш банер на своєму сайті, просто скопіюйте код із віконця!