Виховання патріотизму розпочинається з пізнання своєї малої батьківщини. Краєзнавство – це важливий фактор морального, трудового, естетичного, екологічного та фізичного виховання дітей; воно розширює їх кругозір, розвиває пізнавальні інтереси та залучає до творчої діяльності.
10 січня 2020 року педагоги відділу декоративно-прикладної творчості Сумському Палаці дітей та юнацтва зібралися на навчальне заняття з обговорення питання «Сучасні форми та прийоми роботи педагога з розширення пізнавального інтересу вихованців до вивчення рідного краю».
Педагоги відділу у процесі мультимедійної пізнавальної гри «Краєзнавче асорті» активно долучилися до ознайомлення та практичного опрацювання сучасних форм та прийомів із застосуванням мультимедійних засобів, спрямованих на поглиблення пізнавального інтересу вихованців до вивчення історичних та культурних пам'яток рідного міста. У кожного учасника заняття з’явилася нагода у ігровій формі відкрити для себе цікаві сторінки історії та сьогодення рідного міста, позмагатися у знаннях про рідне місто та поповнити свою педагогічну скарбничку новими знаннями.
Неабиякий інтерес у присутніх викликав цілий спектр, запропонованих методистом інформаційно-методичної служби Козловою Л. М., краєзнавчих ігрових конкурсних завдань: «Інтелект-дартс», «Знайди зв’язок», «Живий кросворд», «Шифрограма», «Із частин – ціле», «Поле чудес», «Ребус», «Краєзнавче лото», «Фотоекскурс».
На занятті панувала творча, гарна емоційна атмосфера. Командний ігровий дух, діалогічні форми спілкування за занятті сприяли активному засвоєнню педагогами запропонованих краєзнавчих форм роботи з вихованцями.
Підсумком заняття стала вправа «За що я люблю своє місто», в ході якої кожен педагог висловив свої думки та враження від заняття.
Впевнена, що знання, які отримали педагоги відділу декоративно-прикладної творчості на занятті стануть ще одним кроком на шляху до росту їхньої педагогічної майстерності.
|