Всього 9 відсотків дітей, що приходять до школи, є здоровими. Решта…
Як подолати ці три крапки і покращити статистику не тільки заради статистики, знають у методичній службі Палацу і діляться цими знаннями із педагогами.
27 березня об 11-00 в одній з аудиторій ПДЮ зібралися керівники гуртків, щоб взяти участь у майстер-класі «Сучасні форми та прийоми роботи педагога з формування у вихованців культури здоров’ я та навичок здорового способу життя», який провела Козлова Людмила Миколаївна.
Перш ніж починати зберігати здоров’я, треба чітко знати, про що йдеться. Всесвітня організація ООН дає таке визначення: «Здоров’я—це стан повного фізичного, психічного, соціального благополуччя ». Тож тепер у нас є складові і можна розбиратися окремо з кожною. А шляхів зміцнення здоров’я у педагога-позашкільника всього два:
- знайомство дітей з основами здорового способу життя під час занять;
- систематичні та постійні оздоровчо-рухові вправи. Їх повинно бути не менше, ніж 2 за 2 години навчання. Вони поділяються на:
- мімічні, імітаційні;
- пальцеві;
- фізкультхвилинки;
- ігри-рухавки;
- фізкультпаузи;
- маніпуляційні (для очей).
Після теоретичної частини перейшли до практичних навичок, адже найкраще вдається пояснити дитині те, що випробував сам. Тож пробували, гралися, розминалися, тренувалися і вчилися зберігати дитяче, а якщо чесно, то і власне здоров’я.
Ляхман А. |