Треба зазначити, що відділ інформаційно-методичного супроводу - єдиний відділ, на освітню роботу якого карантинні обмеження майже не вплинули. Відділ має доступ до швидкісної оптичної мережі Інтернет 100 Мбіт/с. Всі стаціонарні комп’ютери керівників гуртків оснащені web камерами, на них та ноутбуках встановлене необхідне програмне забезпечення для дистанційної роботи. Всі педагоги можуть одночасно вести онлайн заняття в Палаці за розкладом.
Цікаво й те, що вже другий рік поспіль робота відділу планується за системою змішаного навчання. У поточному навчальному році в режимі змішаного навчання працюють два гуртки відділу для молоді та старшокласників: JUNIOR IT за програмою «Мова програмування Python» (кер. Завражний К.Ю.) та «Психологічний простір» (кер. Данилова Д.Е). Із двох тижневих занять за розкладом одне проходить у режимі офлайн на базі Палацу, а друге - в дистанційному режимі з залученням ресурсів: Мeet, Kostiantyn Zavrazhnyi - YouTube, Viber група PDU Python, Kotlin, Zoom, Mentimeter, Telegram, Instagram.
Як же пройшов перший карантинний тиждень навчання у відділі?
Центр інформаційних технологій працював наполегливо й за програмою.
Гуртки IT START (кер. Голик І.В.) працювали на платформі Zoom в форматі конференцій, на базі платформи Google Клас та з сервісом LearningApps.org – інтерактивні та мультимедійні навчальні блоки.
Вихованці вивчали наступні теми:
І року навчання :Склад системного блоку, клавіатуру, групи клавіш.
ІІ року навчання: Операційна система MS Windows’10, Креслення в Paint.
ІІІ рік навчання : Робота в програмі «Adobe Photoshop».
Майстерня аудіовізуального мистецтва «Дві черешні» 1 рік навчання. Працювали на платформі Zoom в форматі конференцій, на базі платформи Google Клас були розміщені теоретичні матеріали та практичні завдання на тему: «Сценарій для анімаційного кіно», «Розкадровка та ракурс в анімаційному кіно» ( керівник Мироненко Ю.В.) 2 рік навчання на платформі Zoom в форматі конференцій вивчали особливості композиції кадру. Створювали розкадровки та аніматік у додатку Blender. Розглядали принципи 2Д анімації, вивчали інструмент Grease pencil (керівник Мироненко І.О. )
Гурток робототехніки «БобРобот» вихованці опановували основи 3Д моделювання у додатку Blender. Розглядали особливості та принципи інженерного моделювання та підготовки моделей до 3Д друку (керівник Мироненко І.О.)
Гуртки JUNIOR IT (кер Завражний К.Ю.) працювали в онлай режимі на каналі Kostiantyn Zavrazhnyi - YouTube згідно програми занять.
В Центрі розвитку особистості заняття онлайн проходили згідно розкладу.
З метою якісної підготовки до здачі ЗНО на заняттях гуртку «Профі з української» (кер. Сєрих Т.М.) використовуються онлайн ресурси: Mentimeter, Kahoot, «Тренажер з правопису української мови», завдання для самоперевірки, розміщені на сайті «Мова – ДНК нації».
Вихованці English Club (кер. Тарасова Л.В., Пашкова Т.С.) опановували нову лексику за темами, що вивчаються, засвоювали граматичний матеріал, виконували онлайн тестування, розвивали навички читання та діалогічного мовлення.
Студія інтелектуального розвитку «Intel-Land» (1-3 кл) працювала за змішаною формою навчання. У вівторок і четвер заняття проводились у звичайному режимі, а в неділю, 31 жовтня – навчались дистанційно на базі платформи Zoom. Треба сказати, що дітям ( вік 6-9 років), педагогам і батькам важко дається дистанційна форма навчання без підручників, друкованих робочих зошитів. Та попри всі негаразди діти чекають на заняття, працюють активно і злагоджено.
|