Головна » 2020 » Квітень » 27 » Освітньо-мотиваційна зустріч «Особливості оцінювання навчальних досягнень вихованців у закладі позашкільної освіти. Види оцінювання»
14:59
Освітньо-мотиваційна зустріч «Особливості оцінювання навчальних досягнень вихованців у закладі позашкільної освіти. Види оцінювання»
Чи має бути обов’язковим оцінювання результатів навчання вихованців у гуртках та об’єднаннях Палацу дітей та юнацтва? Які особливості оцінювання мають бути у закладі позашкільної освіти? Такі питання були запропоновані інформаційно-методичною службою для обговорення педагогам відділу інформаційно-методичного супроводу та декоративно-прикладної творчості на освітньо-мотиваційній зустрічі «Особливості оцінювання навчальних досягнень вихованців у закладі позашкільної освіти. Види оцінювання». Педагоги проаналізували сучасні підходи до оцінювання в НУШ. Визначили інструменти формувального оцінювання, які застосовуються успішно в освітньому процесі закладу: діаграма Вена, таблиця «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався», незакінчене речення, критеріальна матриця та інші. Результатом зустрічі стало рішення розробити чек-листи для оцінювання індивідуального засвоєння вихованцями навчального матеріалу та оволодіння практичними навичками та наскрізними уміннями.