Атестація педагогічних працівників 2014-2015 навчального року
Ще один етап атестації лишився у минулому - 9 педагогів Палацу дітей та юнацтва показали свою майстерність на творчих звітах протягом лютого і березня 2015 року:
- Тригуб І. В.;
- Тригуб С. В.;
- Нечипоренко Н. М.;
- Хорунжий Д. В.;
- Бабенко Н. В.;
- Кудлай Я. А.;
- Лодатко О. К.;
- Чаус І. В.;
- Старовойтова Н. С.
Напевно, є сенс у тому, щоб зупинитися на кожному звіті окремо, виділити особливості, «родзинки», розказати про те, що вразило найбільше.
Самі творчі звіти – це щось неймовірне. Ну тільки уявіть! 5 років роботи треба умістити у 15-30 хвилин! Тож присутні на творчих звітах майже купалися у педагогічній майстерності звітуючих. А розмах, різноплановість, масштабність роботи просто дивувала – невже все це може втілювати одна особа?!
Звіти почалися з важкої артилерії - Тригуб Ірина Василівна та Тригуб Станіслав Вікторович. Сподіваюсь, таку алегорію правильно зрозуміють. Адже просто неможливо уявити, що керівникам Народного хореографічного ансамблю «Радість», заслуженим працівникам освіти України треба щось підтверджувати, ніхто і не сумнівається в їх майстерності і досвіді. Але атестація є атестація.
Почався об’єднаний творчий звіт з презентації відеофільму про колектив «Радість», де були представлені його основні досягнення за останні 5 років. Фільм – то добре, а побачити все на власні очі – ще краще. Тож присутні побували на двох практичних заняттях з хореографії.
На останок були представлені ще і методичні, наукові статті, написані педагогами за міжатестаційний період.
Нечипоренко Наталя Миколаївна та Хорунжий Дмитро Володимирович мали теж об’єднаний датою і часом творчій звіт, адже є педагогами одного відділу – «Дозвілля». Проте напрямки роботи у них абсолютно різні.
Наталя Миколаївна має великий досвід у педагогічній сфері, проте у найменших вихованців Палацу Центрі ігрової підтримки «Ладушки» працює акомпаніатором четвертий рік.
За міжатестаційний період для гуртка були сформовані фонотека класичної музики, звуків природи, дитячих пісень, музичних фрагментів, фонограм, імітуючи шуми і звуки природи; був підібраний реквізит для музичних ігор; були накопичені дидактичні матеріали для розвитку музичних здібностей дітей.
Особливої уваги заслуговує робота з батьківським комітетом: організація і проведення святкових занять, днів іменинника, організація конкурсу родоводів «Нехай квітує дерево родинне» (серед вихованців ЦІП «Ладушки»).
Середній вік вихованців ЦІП «Ладушки» від 2 до 4 років, характерний нестійкою увагою. Тож на заняттях просто необхідна часта зміна діяльності, над чим також потрудилася Нечипоренко Н.М., створивши вражаючу копилка опрацьованих музичних ігор.
У ході наступної короткої, проте насиченої презентації, були представлені всі напрямки роботи Хорунжого Д. В., культорганізатора організаційно-масово відділу: організація і проведення ігрових програм для школярів міста; співпраця з колегами у створенні, підготовці та проведенні їх ігрових програм, вистав та навчальних занять; проведення заходів для гуртківців Палацу Участь у міських заходах.
Проблемною темою Дмитро Володимирович обрав «Психолого-педагогічні умови, методи та засоби створення культу моральності в дитячому середовищі», що втілювалась через різноманітні види інтелектуальних завдань.
Серед результатів особливо виділяється перемога Дмитра Володимировича у конкурсі сценаріїв ІІІ Всеукраїнського фестивалю ігрових програм «Адреса дитинства – гра» 2013, номінація «Краю мій рідний».
Творчий звіт Бабенко Наталі Володимирівни, керівника зразкової майстерні художньої вишивки та бісероплетіння, це та виняткова подія, на якій можна було не тільки почути й побачити, але ще й потримати роботу педагога у власних руках навіть ще ДО початку самого звіту. Вишиванки, бісерні кольє та писанки говорили і про великий досвід, і про майстерність, і про великий труд, вкладений у розвиток здібностей дітей. Адже авторами представлених робіт, що виглядали немов би з вітрини етнічного магазину, були саме вихованці Наталі Володимирівни. Тож і не дивно, що вона пишається своїми маленькими майстринями. Серед різних конкурсів особливе місце займає участь її вихованців у Міжнародному фестивалі дитячої творчості ART&Craft skills 2012, який проходив в Англії. «Там було багато людей, які приїздили з усього світу. А нагороджена була тільки моя Юля і дівчинка з іншої області України», – пряма мова Наталі Володимирівни.
Дякуючи старанням і вмінням керівника гурток отримав почесне звання «Зразковий художній колектив».
Крім навичок у вишивці та бісероплетінні, особлива увага приділяється і виховній роботі, зокрема Наталя Володимирівна розвиває у вихованців потреби у пізнанні культурно-історичних цінностей свого народу, формування громадсько-патріотичних почуттів.
Методична робота втілена у життя через проведення майстер-класів для педагогів, майстрів, школярів; рецензування навчальних програм «Народні ремесла Слобожанщини» та «Народні ремесла»; написання статті до збірника матеріалів «Виховання національної свідомості вихованців шляхом залучення до декоративно-прикладної творчості».
Після такого творчого звіту залишилося почуття, що «хенд-мейд» - це бліда, майже образлива назва для тої майстерності, яка існує в аудиторіях Палацу.
Творчій звіт ЛОДАТКО Ольги Костянтинівни, керівника гуртка інформатики, занурив нас у світ комп’ютерів та інформаційних технологій. Сама педагог поділила свою роботу на три основні напрямки:
- знайомство з комп’ютером та його можливостями, з властивостями інформації та інформаційних процесів, з об’єктами навколишнього світу;
- розвивальний. Вчити нестандартно мислити, знаходити аналогії, виявляти закономірності, складати алгоритми у виконавців;
- практичний. Формувати навички роботи з клавіатурою, мишею, запуску прикладних програм, вміння набирати нескладні тексти, створювати малюнки, буклети, презентації тощо.
Гуртківці займаються по цим напрямкам три роки і для кожного року навчання існує своя програма, одну з яких «Мій друг – комп’ютер» розробила сама Ольга Костянтинівна. До речі, дякуючи їй, вже 5 років вихованці-початківці мають змогу працювати із графічним редактором TuxPaint. Для порівняння – у школах ця програма увійшла в практикум всього 2 роки. Середня і старша ланка гуртка озброєна іншим графічним редактором – Paint, в якій педагог вчить уже серйозним кресленням та іншим премудростям програми. Також діти засвоюють вміння у роботі з Publisher, PowerPoint і навіть звичайний Word постає у зовсім незвичайному амплуа – стає корисним не тільки для набора текстів, але і для створення листівок і малюнків!
Особливість занять у Ольги Костянтинівни ще і така, що кожен раз серед дітей обирається консультант, який допомагає іншим гуртківцям із виконанням завдань.
Колективний проект гуртка «Наші домашні улюбленці», створений у PowerPoint – справжня гордість і педагога, і вихованців.
Кудлай Яна Анатоліївна є керівником гуртка англійської мови у молодших підлітків ( 9-11 років) і у школі «Малюк» (4-6 років). Тож її здатність працювати одразу з двома такими несхожими за віком дітьми уже не може не викликати цікавості і навіть подиву. Ну, а після творчого звіту залишилось просто фантастичне враження ще і від володіння інформаційними технологіями.
Яна Анатолівна вперше за історію атестації ПДЮ обрала для своєї презентації програму Рrezi, яка працює виключно в онлайновому режимі. Це надало всьому творчому звіту ефекту 3-D, коли при наведенні мишею все наближає, повертається і немов би оживає за командою чарівника, а в нашому випадку – чарівниці. Ось у такому ключі пройшло знайомство з усіма напрямками роботи Яни Анатолівни – і по роботі з дітьми, і по самоосвіті. Не побоїмося повторити, що враження було фантастичне.
Чаус Ірина Володимирівна, методист інформаційно-методичної служби Палацу, людина, що має 3 вищі освіти, а за разом ще і психолог арт-терапевт, провела свою презентацію у формі електронного порт фоліо (програмf Word), у ході якого присутні познайомилися із багатьма напрямками роботи педагога. Один з них виділяє сама Ірина Володимирівна : психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу Палацу, який спрямований на підвищення якості позашкільної освіти, створення умов для розвитку й самореалізації вихованців та педагогів.
Також зацікавила вперше піднята тематика по роботі з дітьми з особливими проблемами (наприклад, з дітьми з вадами зору), для чого уже створена навчальна програма.
Проблемною темою для себе Ірина Володимирівна обрала «Комунікативну компетентність як професійну цінність сучасного педагога», що втілюється і зараз у формі анонімного анкетування серед педагогів ПДЮ.
Останній творчий звіт був напевно найочікуванішим з усіх, а саме тому і наймасовішим. Адже одним з напрямків роботи методиста Палацу Старовойтової Наталі Семенівни як раз і є керування процесом атестації.
Звіт був поділений на декілька частин. Спочатку був Тайм лайн (лінія життя) показана відеопрезентація у програмі Video Editor з живими коментарями до фільму про педагогічний шлях Наталі Семенівни– від його початку і до теперішнього моменту.
Далі присутні почули про основні проекти, захоплення, самоосвіту за атестаційний період, а вже потім почалося найцікавіше.
Гра «Віддзеркалення» отримала найбільший позитивний емоційний відгук. Здавалося б нічого незвичайного у простій настільній грі немає. Проте можливо ми вже занадто «закопались» у світ інформаційних технологій (що і відчула Наталя Семенівна), що звичайні і прості речі нас вражають більше, ніж нові досягнення і розробки. Словом грати було цікаво, тим більше, що у ході гри були висвітлені такі моменти педагогічної діяльності Старовойтової Н. С., як процес атестації, результативна взаємодія, перспективи, підготовка методичних матеріалів, надання методичної допомоги.
Не знаю, чи співпаде моя скромна думка з колегами, проте здалося, що Наталя Семенівна повернула кожного з присутніх у його власне дитинство. Всі забули про свої звання і регалії і, дякуючи грі, просто занурилися у відчуття легкості, і безтурботності. Дякуємо Наталі Семенівні за таку машину часу!
Підводячи підсумки, нижче приводимо уривок з витягу з протоколу засідання атестаційної комісії, яке відбулося наприкінці березня.
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Рішення атестаційної комісії |
Результати голосування |
1 |
Бабенко Наталія Володимирівна |
Керівник гуртка вишивки та бісероплетення |
Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше встановленому 10 тарифному розряду |
за - 6 проти - 0 утримались - 0
|
2 |
Кудлай Яна Анатоліївна
|
Керівник гуртка англійської мови |
Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше встановленому 9 тарифному розряду |
за - 6 проти - 0 утримались - 0
|
3 |
Лодатко Ольга Костянтинівна |
Керівник гуртка інформатики |
Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше встановленому 10 тарифному розряду |
за - 5 проти - 0 утримались - 1
|
4 |
Нечипоренко Наталія Миколаївна |
Акомпа ніатор |
Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше встановленому 9 тарифному розряду |
за - 6 проти - 0 утримались - 0
|
5 |
Старовойтова Наталя Семенівна |
Методист |
Відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією управління освіти і науки Сумської міської ради про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» |
за - 5 проти - 0 утримались - 1
|
6 |
Тригуб Ірина Василівна |
Керівник хореогра фічного гуртка |
Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше встановленому 10 тарифному розряду |
за - 6 проти - 0 утримались - 0
|
7 |
Тригуб Станіслав Вікторович |
Керівник хореогра фічного гуртка |
Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше встановленому 10 тарифному розряду |
за - 6 проти - 0 утримались - 0
|
8 |
Хорунжий Дмитро Володимирович |
Культ організаор |
Відповідає займаній посаді. Встановити 10 тарифний розряд
|
за - 6 проти - 0 утримались - 0 |
9 |
Чаус Ірина Володимирівна |
Методист |
Відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією управління освіти і науки Сумської міської ради про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» |
за - 6 проти - 0 утримались - 0
|