1. Загальні положення
1.1. Основною метою діяльності Школи молодого педагога є навчання молодих педагогів для їх успішної адаптації до роботи в Палаці дітей та юнацтва, допомога у розв’язанні конкретних проблем щодо методики викладання, ознайомлення його із сучасними методами й технологіями навчання, кращим досвідом роботи педагогів Палацу, особливостями роботи з документацією.
1.2. Основні завдання Школи молодого педагога:
- забезпечення професійного зростання молодих спеціалістів;
- надання методичної допомоги у становленні молодого спеціаліста як фахівця;
- ознайомлення молодих педагогів з основними складовими педтехнології гурткової роботи: концептуальною основою, нормативно-правовою базою, програмно-методичним забезпеченням, формами і методами навчально-виховної роботи;
- практична допомога в оволодінні сучасними методиками навчально-виховної роботи;
- формування необхідних умінь та навичок роботи з навчальними планами та програмами;
- ознайомлення з вимогами щодо ведення документації керівників гурткової роботи, складання супутніх методичних матеріалів;
- забезпечення належного рівня знань з охорони праці та техніки безпеки під час занять та масових заходів.
1.3. В роботі Школи молодого педагога Палацу дітей та юнацтва беруть участь педагоги, стаж роботи яких у позашкільних закладах не перевищує 5 років.
2. Організація роботи Школи молодого педагога
2.1. Керівництво роботою Школи молодого педагога здійснюється методистом інформаційно-методичної служби Палацу дітей та юнацтва.
2.2. Школа молодого педагога працює відповідно до розробленого та затвердженого плану.
2.3. За молодим спеціалістом закріплюється досвідчений педагог-наставник.
2.4. Заняття у Школі молодого педагога проводяться чотири – п’ять разів на рік за навчальним планом у формі: лекцій, консультацій, презентацій досвіду педагогів, відкритих занять, практикумів, ділових ігор, круглих столів, оглядів методичної літератури тощо.
3. Алгоритм роботи з молодими спеціалістами
3.1. Ознайомлення молодих педагогів з правилами внутрішнього розпорядку Палацу дітей та юнацтва, з основними правами та обов’язками педагога, оплатою праці.
3.2. Закріплення за молодими спеціалістами педагогів-наставників.
3.3. Консультації зі складання календарно-тематичного планування, ознайомлення з навчально-виховними програмами, вимогами до написання конспектів занять, ведення журналів (до 5 вересня поточного року).
3.4. Допомога в організації самоосвітньої діяльності.
3.5. Відвідування занять молодих спеціалістів з метою вивчення педагогічних труднощів (вересень – жовтень).
3.6. Діагностика молодих спеціалістів на підставі самооцінки (жовтень).
3.7. Відвідування занять досвідчених педагогів-наставників, педагогів, які атестуються молодими спеціалістами (протягом року).
3.8. Участь молодих спеціалістів у творчих групах.
3.9. Тиждень успіхів молодого фахівця (квітень).
3.10. Навчання у Школі молодого педагога (протягом року).
3.11. Підсумковий круглий стіл та панорама активності молодих педагогів (травень).
Познайомитись із "Методичним паспортом педагога" та завантажити його собі на комп'ютер можна тут
Скачати "Стилі спілкування (Столяренко)" можна тут