Замість епіграфу.
- Мам, ну не так! Дай я поясню йому! – говорить моя п’ятирічна донька і я відступаю на другий план. Ніде правди діти! Вона й справді краще, ніж я, мама з вищою педагогічною освітою, може все роз’яснити своєму трирічному братикові. Вони ж бо, так би мовити, колеги…
Ляхман А.
ДУБЛЕР - (від франц. doubler – подвоювати) той, хто замінює основного виконавця певного завдання.
Словник іншомовних слів Мельничука
У березні та квітні 2015 року у гуртках та об’єднаннях Палацу дітей та юнацтва проводилися дні дублера за участю членів Ради гуртківців, коли заняття проводили самі вихованці.
Їх основною метою стало – поглиблення знань вихованців про особливості професії педагога, отримання практичних навиків та умінь щодо їх позашкільного навчання та виховання, сприяння усвідомленню важливості розвитку пізнавальних, творчих здібностей, розширення співпраці педагогів та дітей.
У проведенні днів дублера взяло участь 6 лідерів дитячого самоврядування Палацу: Артюшенко Єлизавета, (народний хореографічний ансамбль «Радість»), Павленко Анастасія та Віннікова Олександра (студія образотворчого мистецтва), Дворніченко Христина (гурток художньої вишивки та бісероплетіння), Борщенко Ілля (гурток «Основи програмування»), Могильних Марія (гурток «Основи WEB – технологій»).
Їх педагогами-наставниками стали: Коздровська В. М., Анісімова О. О., Голік І. В., Логачова В. В., Бабенко Н. В.
У ході проведення днів дублера члени активу дитячого самоврядування гуртків та об’єднань Палацу впевнено, якісно, на емоційному рівні провели заняття серед вихованців свого гуртка, успішно справилися із обов’язками педагога.
Спільне обговорення та аналіз проведених вихованцями занять підтвердило доцільність щорічного проведення днів дублера в гуртках та об’єднаннях Палацу дітей та юнацтва з метою самоствердження, самореалізації вихованців, розвитку їх організаторських, лідерських якостей.
Козлова Л. М.
Більше фото можна побачити за цим посиланням! |