12 червня у Палаці дітей та юнацтва проходив завершальний етап трирічної роботи над науково-методичною проблемою - конференція за темою «Упровадження диференційованого та особистісного підходів у створенні ситуації успіху».
Вона (конференція) – верхівка айсбергу, яка зазвичай набагато менша від основної, проте непомітної маси. Саме тому нижче приводимо таблицю, яка більш детально відображає всі етапи роботи період 2012-2015рр.
На самій конференції присутні, а це 43 педагоги Палацу, підводили підсумки, оцінювали результати роботи колективу над проблемною темою та намітили проблематику на наступні три роки.
Виступили:
· Осюхіна О.О., практичний психолог (Модель «Батьківська школа» як важливий чинник у створенні сприятливих умов для гармонійного розвитку особистості дитини);
· Дєєва С.М., завідуючка методичною бібліотекою (Робота методичної бібліотеки Палацу дітей та юнацтва над методичною проблемою «Впровадження диференційованого, особистісно-орієнтованого підходів у створенні ситуації успіху»);
· Гонор О.Л., керівник гуртка «Музична абетка» (Використання методу «музикотерапії» з метою профілактики захворювань дітей дошкільного віку у школі ранньої творчої орієнтації «Малюк»);
· Кушнір A.B., керівник образотворчого гуртка (Використання гри на заняттях з образотворчого мистецтва з метою поліпшення навчально-виховного процесу та створенні ситуації успіху);
· Полєсський С.О., керівник гуртка «Шахи» (Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу);
- Сєваті О.Л., керівник гуртка «Комп’ютерний дизайн та поліграфія» (Використання технології створення ситуації успіху як складової індивідуального супроводу розвитку вихованця);
- Старовойтова Н.С., методист (Майстер-клас як одна з форм обміну професійним педагогічним досвідом).
За результатами конференцію будуть видані 2 збірки. До одної увійдуть статті з проблемної теми, до другої - матеріали конференції. Відбудеться це орієнтовно до 1 вересня 2015р.
|