2 листопада 2018 року в рамках конкурсу "Творча родина", який було започатковано в цьому навчальному році,пройшов майстер-клас "Іграшка власноруч" - у співпраці з педагогом декоративно-прикладного відділу Мірошниченко Юлією Олександрівною.
Ось таких чудових совенят зробили батьки для своїх діточок.
Робили батьки іграшку з любов'ю, усвідомлюючи, що іграшка - важливий фактор психічного розвитку дитини. А ще вони познайомилися з інформацією психолога Осюхіної О. О. "Гра - провідний вид діяльності дитини дошкільного віку".
Нагадаємо, що з 12 - 18 листопада в Центрі ігрової підтримки "Ладушки" (каб. 3/1) проводиться виставка-конкурс творчих родин "Іграшка власними руками".
Підведення підсумків конкурсу відбудеться 21 листопада о 17-30.
Запрошуємо на виставку!
Інформація від психолога Палацу.
Гра – провідний вид діяльності дитини дошкільного віку.
Головним компонентом, «матеріальною основою» (А. Макаренко), «життєвим нервом» гри (Ю. Аркін) є іграшка. Як і гра, іграшка є важливим фактором психічного розвитку дитини.
Психологи говорять про те, що іграшки допомагають малюкам досліджувати навколишній світ, пізнавати його глибину і всі сторони життя.
Іграшка – засіб для гри, її провідник, це – образ, товариш, спогад про тих, хто подарував або виробив її.
Іграшка приходить до дитини змалку. Зустріч з нею є цілою подією у житті маленької людини. Сучасний світ наповнений різноманітними іграшками для дітей.
Раніше іграшки виробляли своїми руками. Мати, сестри, тітоньки, бабусі шили ляльку або виготовляли її з соломи. Тато — вирізав з дерева. Іграшка присвячувалась конкретній дитині, на її виготовлення витрачали час та думки. Вона несла не тільки образ, але і спогад, і побажання.
Що то були за іграшки? Медяні пряники, шиті ляльки, дерев’яний посуд, машинка, візок, дерев’яні яйця, прикрашені візерунком, ляльки та травники з соломи, мушлі, камінці, сопілки, дзвоники, підкови, пір’ячко, шкатулочки - звичайні й прекрасні речі дитячого світу, які були заряджені емоцією щастя, сили, захисту.
Зустріч з іграшкою була цілою подією у житті маленької людини. А якщо це подія – то іграшку берегли. Кожна іграшка була наповнена емоціями, спогадами, була частинкою життя. Ранній вік характеризується тим, що дитина відтворює все, що бачить зовні, переносить у свої ігри, свій внутрішній світ, тобто діти граються в те, чим живуть
Іграшка – засіб для виховання та розвитку дитини. Такий вид іграшки, як Іграшки – саморобки, діти створюють самотужки відповідно до ігрової мети. Їх виготовлення стимулює творчість, допомагає пізнавати властивості матеріалу, формує суспільні мотиви поведінки (зробити подарунок мамі). Такі іграшки є своєрідним способом самовираження, предметом гордості. А деякі ще й оберегом.
|