«Творчості, як і будь-якій
діяльності можна вчитися».
Г. Альтшуллер.
Проблема творчості стала в наші дні самою актуальною, тому що саме творчі люди створюють нове, неповторне у всіх сферах людської діяльності. Саме завдяки творчій діяльності людей можливий розвиток науки, техніки, мистецтва, освіти, державності, будь-який прогрес.
17 березня 2016року відбулося навчання Ради гуртківців та лідерів дитячого самоврядування Палацу за темою «Майстерня творчого відкриття. Захист фантастичного проекту».
На занятті говорили про творчість, творчі здібності, як здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення у нестандартних ситуаціях.
Мандрівкою у світ фантазій, мрій та вигадок стала, запропонована для учасників заняття, колективна творча справа – захист фантастичного проекту «Школа нашої мрії». Лідери дитячого самоврядування отримали можливість скласти свою програму школи майбутнього, розкрити свої думки, ідеї, уміння аргументувати свою точку зору.
Яскравість, оригінальність, непередбачуваність – саме це характеризувало розроблені та представлені на творче обговорення фантастичні проекти вихованців. Серед них: «Архітектура та дизайн школи майбутнього», «Шкільні науки», «Як навчатимуть у фантастичній школі?».
Підсумком заняття стала вправа «Багаж». Багаж – це те, що було запропоновано вихованцям взяти з собою, те краще, що є у сучасній школі.
Кожен учасник заняття записав на стікері свою думку, озвучив її та прикріпив стікер на дошку поряд з малюнком рюкзака.
Приємним стало те, що основним багажем, який вибрали вихованці для сучасної школи стали знання.
Адже саме знання роблять наше існування осмисленим, багатим і захоплюючим, допомагають стати успішними у житті, творчо само реалізуватися.
Козлова Л. М.
Методист, організатор занять Ради гуртківців.
|