«Ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні» — ці актуальні слова американського філософа Норберта Вінера об’єднали педагогів відділу художньо-естетичного виховання на навчальне заняття, яке відбулося 26.02.2021 року. Темою спілкування стало питання «Використання інтерактивних форм на занятті – шлях до розвитку творчої активності вихованців». Методична зустріч передбачала систематизацію та розширення знань педагогів щодо інтерактивних методів навчання; обговорення їх сутності, видів та доцільності впровадження в освітній процес.
Теоретичному осмисленню даного питання на занятті сприяла «Понятійна стрічка», у ході якої педагоги спільно обговорили та закріпили свої знання щодо поняття «інтерактивне навчання», його переваг та видів.
З метою практичного опанування новітніми та інтерактивними методами освітньої діяльності, педагоги відділу активно залучилися до проведення: гри «Пінг-понг», асоціативного ряду «Інтерактив», педагогічного лото, інтерактивного методу «Чотири кути».
По закінченню навчального заняття, кожен його учасник отримав друкований методичний дайджест «Види інтерактивного навчання».
Інтерактивність у навчанні, виведена досвідом педагогів ще в античні часи, виражена такою словесною конструкцією:
Те, що я чую, я забуваю;
Те, що я бачу й чую, — я трохи пам’ятаю;
Те, що я чую, бачу й обговорюю, — я починаю розуміти;
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю — я набуваю навичок.
Маю надію, що педагоги, учасники навчального заняття, скористаються моїми запропонованими методичними порадами та практичними напрацюваннями у своїй освітній діяльності.
методист інформаційно-методичного відділу Л. М. Козлова
|