Головна » 2014»Березень»1 » Педагог ПДЮ взяла участь у конкурсі «Джерело творчості»
22:24
Педагог ПДЮ взяла участь у конкурсі «Джерело творчості»
18-19 лютого у Сумському обласному центрі позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю відбувся очний тур ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка – 2014».
Мета конкурсу – презентація кращого педагогічного досвіду керівників гуртків позашкільних навчальних закладів області. Упродовж двох днів конкурсанти демонстрували професійні здібності, знання під час виконання конкурсних завдань: фрагменту заняття та презентації власного досвіду роботи. Програмою конкурсу було передбачене творче спілкування між учасниками заходу та журі, під час якого педагоги обмінялися досвідом роботи. Також учасники взяли участь в екскурсійній програмі «Суми вечірні».
Сумський Палац дітей та юнацтва в конкурсі представила Яна Анатоліївна Кудлай, керівник гуртка англійської мови. Яна Анатоліївна була нагороджена грамотою за активну участь у конкурсі.
Кудлай Я. А. працює керівником гуртка англійської мови ПДЮ з 2007 року, а загальний педагогічний стаж складає 12 років. За час роботи зарекомендувала себе вдумливим, освіченими, творчо працюючим педагогом з високою теоретичною та методичною підготовкою.
Активно впроваджує в практику своєї роботи досягнення сучасної педагогіки та психології, працює за особисто розробленою навчальною програмою «Давайте розмовляти англійською», спрямованою на розвиток пізнавального інтересу вихованців до вивчення англійської мови.
Основною метою своєї педагогічної діяльності вважає формування комунікативної компетентності, тісно пов’язаної з краєзнавчою, лінгвістичною, культурознавчою компетентностями.
Педагогу притаманний практичний підхід до засвоєння матеріалу, при якому іноземна мова починає вивчатися не з абстрактних правил, а з конкретних навиків мовлення як бази формування умінь іншомовного спілкування. Яна Анатоліївна практикує такі форми організації освітньої діяльності вихованців як: заняття-подорож, аукціон знань, заняття-змагання, заняття індивідуального та взаємного навчання, рольові ігри, вікторини, інтелектуальні ігри.
Її заняття носять комунікативний характер, велика увага приділяється хоровій, груповій, парній та індивідуальній роботі, педагог ретельно працює над оволодінням вихованцями всіма видами мовної діяльності: читанням, говорінням, аудіюванням та письмом.
Уміле поєднання традиційних і нових технологій – запорука високого рівня підготовки та проведення занять. Враховуючи вікові особливості дітей 10-12 років, вона широко впроваджує мультисенсорну технологію, інформаційно-комунікативні та здоров’язберігаючі технології.
В арсеналі педагога – заняття у комп’ютерному класі та заняття з комп’ютерною підтримкою, яка використовується на різних його етапах: при поясненні нового матеріалу, закріпленні, повторенні та під час фізкультхвилинок. Перспективний, творчий педагог органічно поєднує в собі професійні та моральні якості: володіння сучасними формами та методами навчання англійської мови, високу вимогливість з чуйністю, розумінням, добротою і уважністю до своїх вихованців та колег.
Вітаємо Яну Анатоліївну з яскравою участю в конкурсі «Джерело творчості», а також висловлюємо педагогу щиру вдячність за її натхненну роботу та результативність!