Творчі звіти у відділі інформаційно-методичного супроводу цього року торкнулися двох педагогів: Боровик Г. А. та Старовойтової Н. С. Їх виступи були заслухані 24 лютого в одній з аудиторій Палацу.
Вступне слово традиційно належить завідувачу відділу. Ольга Костянтинівна Лодатко зазначила, що червоною лінією звітів проходить тема: «Підготовка вихованців до повноцінної діяльності в сучасному інформаційному світі». А значить особлива увага приділяється таким аспектам:
- Знання іноземної мови.
- Володіння інформаційними технологіями.
- Логічне нестандартне мислення.
- Вміння спілкуватися в соціумі.
Галина Олександрівна Боровик у Палаці відома як організатор, творець і керівник «Інтелект клубу». За останні 5 років він пережив як своє занепадання, так і відродження. Адже із втратою масового інтересу до телевізійних програм «Що? Де? Коли?» та «Брейн-ринг», понизився і відсоток вихованців, що відвідують «Інтелект-клуб». Проте, знайшлися нові ідеї форм його проведення, а саме: методична діяльність, гурткова, масова і робота зі шкільним самоврядуванням.
А просто зараз команда «Інтелект-клубу» знаходиться на турнірі у Білорусії! З яким результатом вони повернуться, стане відомо уже цієї суботи! Чекаємо! Вболіваємо!
З січня 2014 року Боровик Г. О. є ще й викладачем «Цікавої логіки». І якщо робота зі старшокласниками мала лише одну проблему – популяризацію, то новий вік вихованців (6-10 років) викликав багато питань (програмних, мотиваційних, емоційних). Починали заняття з простенького курсу ребусоведення, а тепер уже є скарбничка ігор-змагань, ігор-подорожей, детективних історій, пригод з Лесиком, вікторин про Україну, Сумщину, тощо. До речі, дякуючи молодшим школярам, тепер вирішена проблема набору до «Інтелект-клуб» - сюди вони просто переходять з уже знайомих занять «Цікавої логіки».
Наталя Семенівна Старовойтова веде «Українознавство» для вихованців 1-4 класу, хоча починала з курсу «Риторики». Свою презентацію вона побудувала виходячи з теми «Прийоми та методи активізації навчальної діяльності вихованців». Ось їх перелік: читання, переказ, скерована бесіда, складання оповідання, розповідь за схемами, ейдетика та мнемотехніка, доповнення тексту, перегляд та обговорення, оцінка та самооцінка.
Наталя Семенівна зазначила, що пошук прийомів і методів ще триває, адже поки доводиться адаптувати міністерську програму курсу. І хоча про створення авторської програми говорити ще зарано, деякі напрацювання до неї уже готові.
Щодо самоосвіти Старовойтова Н. В. отримала 2 сертифікати Дистанційної Академії ВГ «Основа» за участь у майстер-класах на теми «Сервіси створення ментальних карт» та «Сервіси для перевернутого класу».
У цілому творчі звіти вражали грамотністю, динамікою, правильною українською мовою і професіоналізмом у користуванні медійним обладнанням. Присутні отримали задоволення від почутого, побаченого, ще й спробуваного! Адже педагоги надали можливість не тільки ознайомитися з матеріалами, а ще й спробувати на собі те, чим займаються першокласники на курсах «Цікавої логіки» та «Українознавства».
Фото 04
Заступник директора з навчально-виховної роботи Шаповал Л. В. зазначила, що атестація окремих педагогів – це можливість побачити об’єднання в цілому. І те що воно тримається на гідному рівні відзначається і на репутації Палацу.
Ляхман А.
|