2 березня 2016 року звітували ще 2 педагоги Палацу: Полєський С. О. та Паненко В. А. Сказати, що виступи були цікавими – це нічого не сказати. Щоб відчути масштабність їх роботи, щоб побачити, так би мовити, вершечок айсбергу, треба відчути все на собі. Проте деякі моменти спробуємо описати.
Сергій Олександрович Полєський, викладач шахового гуртку, побудував свій виступ за таким планом:
1. Навчальна діяльність.
2. Участь у змаганнях.
3. Методична робота.
4. Робота з батьками.
5. Громадська діяльність
Навчальна діяльність гуртку з шахів побудована таким чином, щоб сам процес тренувань подобався, був цікавий вихованцям. А звідси ростиме і результативність. Гуртківці беруть участь у міських та обласних змаганнях, дитячих і навіть дорослих першостях, а також мікстах (ветерани проти учнів). За звітний період близько 200 вихованців Палацу стали призерами та переможцями шахових турнірів різного рівня.
Методична робота:
- Виступ з доповіддю по інноваційним підходам по з питань організації навчально-виховної роботи (спочатку на рівні відділі, а потім і на підсумковій конференції Палацу).
- Написання дипломної роботи «Психологічні аспекти педагогічних конфліктів та їх рішення в ігрових ситуаціях» на курсах підвищення кваліфікації.
- Ряд положень по проведенню змагань різного рівня.
За останні 5 років робота з батьками стає дедалі активнішою, чому сприяє поява такого конкурсу як «Тато, мама, я – шахова сім’я ».
Громадська робота розкривається через участь в діяльності міської федерації шахів, а саме суддівство змагань, проведенні судейських семінарів. У січні 2016 року Полєський С. О. обраний президентом Федерації шахів м. Суми.
І на завершення свого творчого звіту Сергій Олександрович зазначив, що у зв’язку з популяризацією шахів виросла кількість вихованців гуртку, тож є об’єктивна необхідність у розширенні груп та залученні до роботи нових тренерів.
Віра Андріївна Паненко, викладач альпінізму у клубі «Абалаковець», побудувала свій виступ, розшифрувавши кожну букву у слові РАПОРТ.
Результативність (літера «Р») – про неї говорили самі за себе кубки, дипломи, грамоти та інші нагороди за участь вихованців у змаганнях різних рівнів. У секції з альпінізму (літера «А») вони займаються за авторською програмою (літера «П»), яку за атестаційний період Віра Андріївна удосконалила, доповнила і адаптувала спеціально для тих, хто хотів би організувати подібний гурток, проте немає належного обладнання.
Досвід ( російською - "опыт", літера «О») педагога допоміг долучити до роботи у «Абалаковці» двох тренерів – Сергія Бублика та Євгенію Трихліб. У скарбничці того ж досвіду накопичуються події масово-громадських проектів: Меморіал друзів, робота з інвалідами, з товариством «Червоного Хреста» та інші.
Робота з батьками (літера «Р») має значний здвиг у позитивний бік. Адже вони не тільки підтримують своїх дітей у захопленні альпінізмом, але й самі беруть участь у експедиціях, займаються суддівством, підкорюють вершини, після чого з’являються персональні фотовиставки, остання з який «Засніжена любов» створена за мотивами підйому на Говерлу у січні 2016 року.
Літера «Т» розкривається через творчість. Паненко В. А. – член спілки фотохудожників України. У між атестаційний період було проведено 8 персональних і більше 10ти підсумкових фотовиставок вихованців за мотивами експедицій по Україні та світу.
Дякуємо педагогам за насичені творчі звіти і побажали б не спинятися на досягнутому, та вони й самі не збираються робити жодних зупинок, обростають планами, проектами, новими ідеями…
Ляхман А. |