КЗ Сумський Палац дітей та юнацтва
Понеділок, 23.12.2024, 07:31
ПДЮ на Facebook
Авторизація
Наш Палац
Відділи Палацу
Служби Палацу
СКАРБНИЧКА
Документи
Проекти Палацу
АРХІВ
Партнери

Головна » 2014 » Березень » 22 » Заходи до Дня народження клубу «Абалаковець»
14:02
Заходи до Дня народження клубу «Абалаковець»
   Найближчим часом клуб туристів-альпіністів «Абалаковець» проведе ряд заходів, присвячених Дню народженню клубу, цього року «Абалаковець» святкує своє 51-річчя.

   На всіх любителів альпінізму чекає: 21 березня о 17.00 – урочисте святкування в актовій залі; 22 березня о 10.00 – Абалаковська гонка; 24 березня з 10.00 – екскурсія в Народний музей історії альпінізму та відвідування абалаковського кінозалу.

   А наприкінці березня відбудуться відкриті дитячо-юнацькі альпійські Ігри, присвячені 80-річчю КЗ Сумського Палацу дітей та юнацтва та 51-річчю клубу в місті Судак (Крим).
 
   Учасниками Ігор є вихованці навчальних закладів, Палаців, Центрів, клубів  та  секцій м. Сум, Сумської області та України.  До  участі  допускаються  учасники 2003 – 1997 р.н. (з керівниками) 3-х вікових груп: 1 група: 1997 -1998 р.н., 2 група: 1999 – 2000 р.н., 3 група: 2001 – 2003 р.н.  Кількість учасників необмежена.

ПОЛОЖЕННЯ
про  відкриті дитячо-юнацькі альпійські Ігри, присвячені 80-річчю КЗ Сумського Палацу дітей та юнацтва
1.  Мета  і  завдання.
Дитячо-юнацькі  альпійські Ігри (далі – Ігри) проводяться  з  метою:
-    зміцнення  здоров`я підростаючого  покоління та  пропаганди активного  способу  життя, подорожей, спілкування  з  природою підлітків  та  молоді;
-    виховання в  учнівської  молоді любові до рідної  природи, навичок  подорожей та подолання природних перешкод;
-    популяризація занять  гірським туризмом, альпінізмом, скелелазінням серед підлітків та молоді.

2. Термін  та  місце  проведення.
Ігри проводяться в  період з 22 березня  по 1 квітня 2014  року.
Місце  проведення – Крим, Судак. 

3.  Керівництво  проведення.
Загальне  керівництво організацією та  проведенням Ігор здійснює оргкомітет, до складу якого входять представники КЗ Сумського Палацу дітей та юнацтва.
Безпосереднє проведення Ігор покладається на суддівську колегію Дитячого клубу туристів-альпіністів ім. Є.Абалакова.
Відповідальність за додержанням заходів безпеки під час виїзду для участі та проведення  Ігор покладається на керівників  команд, а під час виконання  вправ – на суддівську  колегію.

4.  Учасники  змагань.
Учасниками Ігор є вихованці навчальних закладів, Палаців, Центрів, клубів  та  секцій м.Суми, Сумської області та України.  До  участі  допускаються  учасники 2003 – 1997 р.н. (з керівниками) 3-х вікових груп:
1 група: 1997 -1998 р.н.
2 група: 1999 – 2000 р.н.
3 група: 2001 – 2003 р.н.
Кількість учасників необмежена.
Учасників очолює  та  представляє відповідальний  керівник (один) – представник.
В суддівську  колегію здаються  наступні  документи: медична довідка ; свідоцтво  про  народження або паспорт, страховий  поліс від нещасного випадку на кожного учасника.
Кожний  учасник  може  прийняти участь у  змаганнях тільки  однієї вікової групи. Не дозволяється участь у команді молодшої групи більш старшого по віку учасника.

5.  Програма  Ігор.
23.03 - заїзд, реєстрація та розміщення учасників , робота реєстраційної комісії з 16.00, нарада суддівської колегії з представниками о 20.00;
24.03 - день народження Дитячого клубу туристів-альпіністів ім..Є.Абалакова,  урочисте  відкриття  Ігор;    змагання  зі  скелелазіння; вечір  пісні біля багаття.
25.03  - змагання  на  дистанції "гірська  техніка” (індивідуальна техніка) ;
26.03  - змагання на дистанції "гірська  техніка” (змагання зв`язок)
27.03  - конкурсна програма (перелік конкурсів буде оголошено на місці змагань);
28.03  - масове  сходження  учасників  Ігор  на   вершину Сокіл.
29.03  - екскурсійна програма;
30.03  - підведення  підсумків Ігор, урочисте закриття  Ігор, нагородження переможців, роз`їзд учасників.
31.01  - резервний день на випадок непогоди.

6. Порядок проведення Ігор.
6.1    Правила проведення змагань зі скелелазіння ( швидкість).
Змагання особисті, проводяться в кожній віковій групі окремо.
Страхування учасників здійснюють судді.
До старту допускаються спортсмени в індивідуальній   системі для страхування (ІСС) яка складається з верхньої та нижньої частин зблокованих між собою основною вірьовкою або стандартною петлею та в  спортивному взутті.

6.2 Змагання з  гірської  техніки (індивідуальна техніка) .
Етапи на дистанції: підйом, траверс, спуск – П – подібні перила.
Учасник має суддівське страхування. 
На етапі -  «вертикальні перила» при підйомі  - рух зі схоплюючим вузлом.
На етапі «горизонтальні перила» (траверс) – рух на ковзаючому карабіні.
Етап «Спуск» здійснюється по закріпленій суддівській вірьовці на гальмівному пристрої.
Етапи обладнані суддівськими перилами, пунктами страхування. 

Спорядження на дистанції:
Особисте:  ІСС, каска, рукавиці, 2 "вуса” для самострахування, репшнур
для фіксуючих вузлів, фіксуючий  пристрій (жюмар), гальмі вний пристрій,   карабіни ( на грудній обв`язці не дозволяється застосовувати карабін – автомат).

6.2    Змагання на дистанції "гірська  техніка” (змагання зв`язок).
Допускаються учасники 1-2 вікових груп
Учасники формують зв’ язки самостійно, за власним бажанням згідно вікових груп.
Етапи на дистанції : підйом, траверс, спуск.
Кожен учасник зв`язки має суддівське страхування. 
Зв’язка проходить дистанцію  з обов’язковою  зміною ведучого при завершенні етапу ( 1 проходить, другий страхує, потім навпаки). При підйомі зв`язка може користуватись однією або двома вірьовками. Зв’язка підходить до пункту, звідки учасники здійснюють самостійний спуск через заглушений суддівський карабін. Під час спуску зв`язка обов`язково користується двома вірьовками. Після закінчення спуску останнього учасника зв’язка знімає вірьовки з останнього етапу. Фініш  фіксується по факту падіння вірьовок на землю.
На дистанції  може бути введений  проміжний контрольний час після проходження дистанції першими трьома командами або до початку змагань.
Команди, які не вклалися в проміжний контрольний час, фінішують по скороченому маршруту і займають місця після команд, які пройшли увесь маршрут.
Спорядження на дистанції:
Особисте: ІСС, 2 "вуса” для самострахування, каска, реп шнур для
фіксуючого вузла, фіксуючий пристрій ( жюмар), рукавиці, гальмуючий пристрій, карабіни ( забороняється в грудній обв`язці карабін – автомат).
Командне: вірьовка  2 шт. ( не коротше 25 м), відтяжки з карабінами ( не
менше 6 шт.).

7. Визначення  переможців  та  нагородження.   
Змагання особисті.
Переможці визначаються у  кожному  виді окремо – по  кращому  результату.
Переможці та  призери у кожному виді змагань нагороджуються медалями та дипломами. Переможці  конкурсів нагороджуються грамотами та призами.

8.  Умови  прийому учасників  Ігор. Фінансування.
Витрати, пов`язані з організацією, підготовкою та проведенням Ігор, несуть організації, які  здійснюють загальне  керівництво та  відряджаючі  організації ( в межах, визначених кошторисами); інші  витрати несуть відряджаючі організації та  особисто  учасники  змагань.
Розташування  учасників  в  наметах. Учасники повинні  мати намети, карімати, спальні  мішки, посуд, продукти   та  засоби для  приготування  їжі (примуси  тощо).

9.  Порядок, термін подання  заявок.
Попередні  заявки на участь в  Іграх подаються  до 28 лютого 2014  року за  адресою: клуб «Абалаковець», вул..Соборна, 37, м. Суми, 40030.
Email: Abalakovets@gmail.com
Оформлені  іменні  заявки приймаються  суддівською колегією на місці проведення  Ігор в день заїзду  команд (23.03.2014р.).
Довідки  за  тел.. 0509354160 – Паненко В.А. e-mail:Abalakovets@gmail.com

Це  Положення  є офіційним  викликом  для  участі в  Іграх.


Переглядів: 646 | Додав: JeMчужинкА | Теги: Абалаковець | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Останні новини
[18.02.2022]
у  Сумському Палаці дітей та юнацтва відновлюється освітній процес  для всіх вікових категорій. (0)
[17.02.2022]
День спонтанного прояву доброти в Сумському ПДЮ (0)
[17.02.2022]
В Сумському Палаці дітей та юнацтва стартували творчі звіти педагогів (0)
[14.02.2022]
Вихованка Сумського ПДЮ презентувала стоп-моушн до Дня закоханих (0)
[12.02.2022]
Наказ щодо термінів впровадження дистанційної форми навчання (0)
[11.02.2022]
Центр ігрової підтримки "Ладушки" пропонує переглянути "майстер-класи" (0)
Відвідувачі
Статистика

Всього в мережі: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Сумське ТЗТ на ФБ
Код банеру

Якщо бажаєте розташувати наш банер на своєму сайті, просто скопіюйте код із віконця!