КЗ Сумський Палац дітей та юнацтва
Четвер, 21.11.2024, 13:27
ПДЮ на Facebook
Авторизація
Наш Палац
Відділи Палацу
Служби Палацу
СКАРБНИЧКА
Документи
Проекти Палацу
АРХІВ
Партнери

Категорії розділу
Поради психолога [15]
Поради від психологічної служби ПДЮ
Головна » Статті » Корисна інформація » Поради психолога

Дистанційне навчання

«Дистанційне навчання»

За словами однієї з  перших жінок – льотчиц, письменниці, журналістки, популяризаторки авіації Амелії Мері Ергарт:

«Найскладніше почати діяти, все інше залежить тільки від наполегливості».

Події 2020 року привернули увагу всього суспільства до технологій дистанційного навчання.

Принципи дистанційного навчання та його особливості стали серйозними викликами для системи освіти в цілому, і для кожного учасника.

«Дистанційне навчання», «дистанційна освіта», сьогодні на устах у кожного, як у здобувачів освіти усіх ланок, так і у їхніх батьків, учителів, педагогів, адміністрації, і навіть у пересічних громадян.  

Дистанційне навчання (англ. Distant learning) – це новий засіб реалізації процесу навчання, в основі якого використання сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатись на відстані без безпосереднього, особистого контакту між учасниками освітнього процесу.

Найбільша відповідальність за організацію дистанційного навчання лягла на плечі педагогів. Адже саме їм, насамперед, довелося самостійно і мобільно опанувати онлайн-сервіси, інтернет-ресурси, а потім дистанційно навчати учнів та їх батьків.

Під час карантину, педагоги Сумського Палацу дітей та юнацтва стикнулися з необхідністю поєднання асинхронного та синхронного режимів навчання, пошуку оптимальних засобів і шляхів взаємодії з вихованцями, адаптування традиційної методики викладання до умов дистанційного навчання, нерівністю в технічному забезпеченні, володінні цифровими технологіями педагогів, батьків,  та вихованців різних вікових категорій.

З метою підвищення ефективності системи роботи гуртків та об’єднань позашкільного закладу, Сумський Палац дітей та юнацтва в період карантинних обмежень, в січні 2021 року проводилось анкетування за допомогою Google Форми (он лайн – сервіс) для створення зворотного зв’язку. В опитуванні брали участь батьки вихованців початкового  та основного рівня навчання. За результатами моніторингового дослідження було складено аналітичну довідку.

Про ефективність роботи педагогів під час дистанційного навчання, свідчать відповіді  батьків на питання:

«Який, на вашу думку, обсяг завдань отримує дитина підчас дистанційного навчання».

 45, 6% - відповіли, що в розумних межах.

«Як часто дитина потребує вашої допомоги».

68% - відповіли, що іноді,

«Чи задоволені ви підтримкою та допомогою з боку педагогів  закладу позашкільної освіти?»

 58,2% - відповіли дуже задоволені;

Відповіді на запитання: «На що педагогам варто звертати більше уваги», нагадують слова вдячності на адресу педагогів ПДЮ.  

  • Все збалансовано, та цікаво.
  • На мою думку,що педагоги дуже гарно та складно працюють і мене все влаштовує.
  • Мене все влаштовує
  • Все гарно
  • Залишатись такими ж талановитими і позитивними!!
  • Мені все подобається
  • Спасибі за роботу!
  • Що кожна дитина - особистість і не повинна бути схожою на інших.
  • Найкращі педагоги, терпіння, здоров’я!
  • Роботою педагогів задоволена. Незручності пов'язані з карантинними обмеженнями і ніяким чином не залежать від роботи педагогів.
  • Велика подяка всім педагогам
  • Нам все подобається,педагоги найкращі! Спасибі.
  • Прохання надавати після онлайн уроку якусь інформацію батькам для закріплення вивченого (наприклад слова з англійської мови).
  • Все Чудово. Продовжувати працювати в тому ж дусі! Дякуємо
  • На мою думку, варто частіше ставити дітям індивідуальні запитання, частіше звертатись персонально до кожної дитини.
  • В період карантину - їм взагалі погруддя потрібно поставити. Бо намагаються таки дати хоч якийсь обсяг знань та вмінь нашим дітям.
  • І все добре, дякую. Краще відвідувати вживу ніж дистанційно.
  • Зауважень немає.
  • У нас дуже гарні педагоги. Велика подяка їм за уміння працювати с дітьми !!!!!!
  • Все здорово!
  • Професійними здібностями педагогів та їх душевними якостями я дуже задоволена. Дякую за навчання
  • Педагоги гуртка "Малюк" кожного заняття креативні, енергійні, уважні і з любов'ю відносяться до дітей та своєї роботи. Від усього серця дякую колективу за віддану працю та увагу.
  • Поки що не можу відповісти, так як не довго відвідуємо заняття
  • Все супер!!
  • На здібності дитини
  • На мою думку дати чітку відповість на це питання неможливо бо батьки на цей час чекають своїх дітей на вулиці. Для мене як для мами, педагогам велика подяка бо моя дитина із задоволенням іде на заняття і виходячи з них просто щаслива. Дуже вдячна педагогам за їх роботу і любов до чужих дітей. Вони дійсно на своєму місці бо отримують задоволення від своєї роботи. А діти щасливі і люблять їх.
  • Під час дистанційного навчання, все в порядку.
  • Все подобається, молодці!
  • Щоб дитина більше самостійно розмовляли з викладачем.
  • Спасибі за роботу! Самые лучшие педагоги, терпения им,и здоровья!
  • Роботою педагогів задоволена на 1000%.
  • Велика подяка всім педагогам.
  • Дякую за навчання.
  • Від усього серця дякую колективу за віддану працю та увагу.
  • Все подобається, молодці!

За підсумками анкетування були надані  рекомендації:

Психологу.

1. Використовувати в роботі можливості дистанційної роботи за допомогою групи у Facebook.

2. Кожен ПОНЕДІЛОК, СЕРЕДУ, П’ЯТНИЦЮ надавати тематичні інформаційні повідомлення, рекомендації психолога, група «Клуб батьківської майстерності»  https://www.facebook.com/groups/2641538442624148/ та групи Viber.

 Педагогам.

1.  Розробіть спільно з батьками та вихованцями правила співпраці під час карантину.

2. Підтримуйте зворотній зв'язок із батьками, інформуйте їх про рівень навчальних досягнення їхніх дітей.

Рекомендації батькам.

1. Разом із дитиною створіть власний розклад (режим дня). Це допоможе дитині зорганізуватися, а ще розвивати навички таймменеджменту.

2. Слідкуйте за навантаженням дистанційного навчання, враховуючи вікові особливості дитини.

Згідно з вимогами Санрегламенту безперервна тривалість навчальної діяльності з використанням тех. засобів — телефони, комп’ютери, телевізори, ноутбуки — упродовж навчального заняття повинна бути:

  • для учнів 1-х класів — не більш ніж 10 хвилин;
  • для учнів 2-4-х класів — не більш ніж 15 хвилин;
  • для учнів 5-7-х класів — не більш ніж 20 хвилин;
  • для учнів 8-9-х класів — 20-25 хвилин;
  • для учнів 10-11-х класів на 1-й годині занять — до 30 хвилин, на 2-й годині занять — 20 хвилин.

4. Обов’язково виконуйте разом з дитиною вправи для очей.

5. Якщо діти залишаються вдома, то обов’язково нагадайте правила безпечної поведінки (поради при виникненні надзвичайної або аварійної ситуації, правила щодо безпечної роботи в мережі Інтернет, пожежної безпеки, попередження нещасних випадків, травмування, отруєння, запобігання захворювань тощо).

Категорія: Поради психолога | Додав: volschebnicza (29.01.2021)
Переглядів: 239 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Останні новини
[18.02.2022]
у  Сумському Палаці дітей та юнацтва відновлюється освітній процес  для всіх вікових категорій. (0)
[17.02.2022]
День спонтанного прояву доброти в Сумському ПДЮ (0)
[17.02.2022]
В Сумському Палаці дітей та юнацтва стартували творчі звіти педагогів (0)
[14.02.2022]
Вихованка Сумського ПДЮ презентувала стоп-моушн до Дня закоханих (0)
[12.02.2022]
Наказ щодо термінів впровадження дистанційної форми навчання (0)
[11.02.2022]
Центр ігрової підтримки "Ладушки" пропонує переглянути "майстер-класи" (0)
Відвідувачі
Статистика

Всього в мережі: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сумське ТЗТ на ФБ
Код банеру

Якщо бажаєте розташувати наш банер на своєму сайті, просто скопіюйте код із віконця!