15 листопада відбулася друга зустріч учасників Школи молодого педагога ПДЮ. Темою заняття стало «Використання технології «Портфоліо» як стимул розвитку професійної компетентності педагога». Мета заняття – познайомити педагогів Палацу з новою для них формою аналізу, систематизації та демонстрації найбільш значимих результатів діяльності та її оцінки.
Перед педагогами виступила заступник директора з навчально-методичної роботи ПДЮ Ніколаєнко Лариса Іванівна, яка продемонструвала використання методу «Портфоліо» для систематизації методичних матеріалів вокальних гуртків Палацу. Молоді педагоги мали можливість побачити цей метод в дії та зрозуміти, як використовувати його для упорядкування власного методичного арсеналу.
Наступною виступила психолог ПДЮ Осюхіна Альона Олександрівна. Її робота з педагогами мала практичний характер, адже психолог запропонувала присутнім різні способи діагностики моделей педагогічного спілкування (зокрема А. Маркова, О. Бочарова, Л. Столяренко та інші). Одну з діагностик педагоги пройшли одразу в аудиторії, результати якої були досить пізнавальними.
Наостанок з темою «Портфоліо як технологія оцінки професіоналізму педагога» виступила методист ПДЮ Левенець Наталя Павлівна. Спеціаліст наголосила, що «портфоліо» дослівно перекладається як «папка з документами», і якщо паперові папки вже застаріли, то електроні портфоліо як раз у тренді. Хоча наймоднішою технологією на сьогоднішній день вважається «Інтернет-портфоліо» – сайт чи блог педагога. Наталя Павлівна надала педагогам детальний план вмісту портфоліо, а також вказала на сайти, де можна знайти портфоліо інших педагогів.
Загалом зустріч була обопільно корисною, адже молоді педагоги сьогодні – потужна викладацька сила Палацу завтра.