Гуманістична парадигма сучасної спеціальної освіти наголошує на праві кожної людини на отримання освітніх послуг.
Кожна дитина – особлива, це беззаперечно. Але все ж є діти, про яких говорять «особливі» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Саме цей принцип є основним в організації навчання дітей з особливими освітніми потребами.
У нашій країні інтеграція дітей із порушеннями психофізичного розвитку або, як їх дедалі частіше називають, дітей із особливими потребами, ще тільки розпочинається. У цей перехідний період чисельність таких дітей в закладах освіти збільшується, випереджаючи створення умов для їхнього успішного навчання.
Оскільки педагог своїм ставленням моделює очікувану від учнів поведінку, важливо розпочати інформаційні заняття саме з педагогами навчального закладу. Завантажити повну версію порад
Дитячий «Ігробум» відбувся сьогодні (6.06.2018) у Сумському Палаці дітей та юнацтва. Це – фестиваль інтелектуального дозвілля, впродовж якого школярі міста змагаються у настільних іграх.
Інтерв’ю з ліричною, миролюбною і, безумовно, творчою Людмилою Діжевською, педагогом студії образотворчого мистецтва «Країна мистецтва», яка об’єднує під своїм дахом цілу палітру талановитих майстрів.
Чому саме до Палацу приходять молоді художники, які не планували працювати педагогами, читайте далі.
Наталя Бабенко, майстриня Палацу, провела майстер-клас із вишивки в Сумській обласній бібліотеці до Всесвітнього Дня вишиванок. Це свято має за мету збереження традицій створення і носіння вишитого українського одягу.
Разом із майстринею на майстер-клас прийшли її помічниці, які демонстрували свої доробки. Сюди ж запросили і сумських школярів. Їм показали особливості створення візерунку на одязі. Крім того, відвідувачів познайомили з орнаментами, притаманними саме Сумській області.
Святкові пряники до Великодня – пірники – раніше виготовляли в монастирях Сумщини. Розписують їх діти та дорослі, щоб зберегти українські традиції, не використовуючи харчових фарб. Спочатку наносять трафарети. Роблять крем і починають виводити візерунок. Такі пряники не псуються кілька місяців – можуть зберігатися до півроку.
В справжню народознавчу світлицю перетворилася читальна зала б/ф №3 ім. О.П. Столбіна під час зустрічі - презентації "ДИВА ДИТЯЧИХ ДОЛОНЬОК" вихованців зразкової майстерні художньої вишивки та бісероплетіння Сумського палацу дітей та юнацтвапід керівництвом відомої сумської майстрині народної вишивки, члена Національної спілки народних майстрів України БАБЕНКО Н.В. з читачами бібліотеки.